dinsdag 9 oktober 2012

gehavend

De afgelopen week ontving ik geen siggies, wel heb ik er een paar opgestuurd.

Last week I received no siggies. I did send out some.

Dit schoollap is ondanks zijn relatief jonge leeftijd gehavend uit de strijd gekomen. G.R. zal er ongetwijfeld haar best op hebben gedaan. Ook op dit lapje zien we weer kleurige figuurtjes. Iets wat je in deze periode veel tegenkomt.

This school sampler is not very old, but it is worn. I think G.R. made a lot of effort to make it, but later on it got some damage. In this sampler you see the colorful figurines you see often in this period.

11 opmerkingen:

Wilma zei

Weer een schattig borduurtje er super dat je DJ klaar is om te quilten! Succes en groeten, Wilma

Jeanny zei

Schattig en echt een lapje uit de jaren 60, kleurrijk.
Lieve groet.

Johanna Zweden zei

Maar wel weer een mooie
Fijne dag groetjes Joke

AnitaS zei

Die figuurtjes zijn wel heel lief.

Lida zei

Ja die lapjes zag ik wel vaker bij vriendinnetjes, helaas geloofden de nonnetjes op mijn school niet in letterlappen! Fijne dag
Lida

GRANNY'S HOUSE zei

Het is toch een lief lapje.

Groetjes
Ines

petronella zei

Deze figuurtjes herinner ik mij wel uit een boekje van mijn moeder, ik heb op school ook geen letterlapje meer gemaakt en zat in februari nog niet op de lagere school, ik denk nu even terug aan die tijd! Fijne dag!

Annelies zei

@In februari 1962 was ik net 4 jaar.

Willy zei

Die bruine vlekjes vervagen bijna bij het zien van het mooie felgekleurde borduurwerk.

marcella zei

kief lapje, met een hoek-ornamentje. Misschien een Fries lapje?

Ria, zei

1962...Toen was ik elf... kan me toch niet herinneren dat ik op de lagere school geborduurd heb; wel thuis bij mijn moeder. Ik heb wel gesmockt op school, en gebreid en gehaakt. Maar het was beslist niet mijn favoriete vak hoor. Toch: niets veranderlijker dan een mens... nu doe ik niets liever dan met naald en draad bezig zijn. 't kan verkeren hè?
Fijne dag nog, Annelies