dinsdag 4 juni 2013

een harde plof

Soms hoor ik het wel eens als de postbode wat in de buitenbus gooit en dat was afgelopen week ook zo. Zowel voor het Quiltersgilde als voor Merkwaardig is het dit jaar een jubileumjaar.
Het Quiltersgilde kwam deze keer met de Quiltparade. Daarin staan vier quilts met de patronen op bijgevoegde CD. Erg leuk gedaan.
Merkwaardig kwam met een bijzondere agenda met prachtig borduurwerk.
Erg mooie en leuke cadeautjes.

Sometimes I can hear it when the postman drops something in the mailbox outside. I did so last week. 
The Quilt Guild and Merkwaardig both have a special anniversary to celebrate.
The Quilt Guild came with Quiltparade in which four quilts and a CD with the patterns.
Merkwaardig came with a perpetual calendar.
Both beautiful presents.


19 opmerkingen:

Jeanny zei

De agenda is prachtig. Ikzelf prijk zelfs op de eerste pagina en verderop bij 22 december is een foto afgedrukt met de herinneringslapjes uit mijn pronkrol, opgedragen aan mijn beide zussen.
Lieve groet

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ohh leuk, die cd kreeg ik ook, wist alleen nog niet wat er opstond.
Vandaag maar even kijken.
groetjes
Wietske

Annelies zei

@Jeanny, wat ontzettend leuk dat je aan deze agenda hebt meegewerkt en wat mag iedereen er trots op zijn. Hij ziet er echt prachtig uit.

Marjan zei

Leuk hè, die Quiltparade! Het blad Merkwaardig ken ik niet... Moet ik ook eens achterheen!

Annelies zei

@Marjan, Merkwaardig heeft een eigen site: http://www.merklap.nl

petronella zei

Veel plezier dan maar met lezen en genieten! En ik ga ook eens naar de SAL kijken!

Wilma Kuin zei

Heerlijk zo'n harde plof!!

Unknown zei

Ja, de cd en het blad zijn prachtig. Je agenda xiet er ook super uit.

AnitaS zei

Leuke cadeautjes zijn het. Zulke verrassingen mogen altijd wel op de mat ploffen.

Miranda zei

En dan kan je lekker lezen en genieten van al het moois..

GRANNY'S HOUSE zei

Dat is een hele poos leesplezier :-)

Groetjes
Ines

Lida zei

Ja die post was weer hartstikke gezellig en ik heb er ook zo van genoten!
Fijne dag
Lida

Terray zei

Heerlijk zulk post!

Ik ben onlangs lid geworden van de Quiltersgilde....en kreeg maarliefs 3 magazines! Helemaal happy wordt je daarvan, toch!!

Groetjes
Tertia

Frederika zei

Dat is tenminste leuke post.

katrien zei

Altijd leuk zo'n post.

Chris zei

Bij mij was het een halve plof, alleen de Quiltparade. Leuk!

Dirkje Spreeuw zei

Heerlijk hè, die post. Vooral de agenda, daar ben ik hélemaal weg van. Ik blijf erin bladeren.
Groetjes,
Paula

Marga (MarPie) zei

Dat geeft weer heel wat uurtjes lees plezier.

Groetjes,
Marga♥

Sylvia zei

Heerlijk hè om zoveel lees,kijk en doe plezier te hebben.
Nu we terug zijn, is het "daarginds" ook mooi weer!!!
Groetjes Sylvia