donderdag 31 oktober 2013

drukke dagen

Het zijn drukke dagen ! Tussen alle dingen van alledag door leg ik een deel van mijn rode schoollapjes op rij en apart voor de schoollapjesdag in Vaassen van zaterdag. Daar gaat best wat voorbereiding in zitten.
Gisterenavond kon ik even geen schoollapje meer zien en zette ik wat sashings rond "de Belton".

Busy days ! Apart from the normal things I am putting some of my school samplers apart for a special school sampler day in Vaassen on Saturday. This takes a lot of time.
Yesterday evening I had had it and took my Belton for a moment.

18 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Dat zijn wel hele mooie sashings.

Groetjes Ines

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Begrijpelijk, het is een hele voorbereiding zo'n dag he? Ik had het in mijn agenda gezet maar krijg zelf de dames op bezoek die met het dagboek gaan beginnen.
Helaas, ik had je graag ontmoet. Binnenkort toch maar eens naar Amsterdam gaan.
Veel plezier met de voorbereidingen.
groetjes
Wietske

Ans zei

Jij bent met zoveel mooie werken bezig, ik begrijp wel dat je het druk hebt. Veel plezier zaterdag!

Marja zei

Zonde Annelies om die voorbereiding maar voor 1 keer te gebruiken toch?:)

De kleuren van de Belton vind ik zooo mooi!

Groet,

Hester zei

Het wordt vast een hele leuke dag, veel plezier, Hester

Else zei

Mooie blokken en suc6 met je voorbereidingen! Fijne dag knuffel Else

Jane in Cumbria zei

Prachtig, dat stofje voor de sashings. Dat wordt een erg mooie quilt!

Frederika zei

Wat een mooie combinatie zo.

Annelies zei

@Misschien wel Marja, maar ik kom zo langzamerhand toch echt tijd tekort !

Lida zei

Apart met die randstof, ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien! Groetjes
Lida

Berna zei

Ziet er mooi uit met die sashings. Veel plezier op de schoollapjesdag.

Anoniem zei

Gezellige dag zaterdag in Vaassen. Voor mij helaas te ver weg.
Je quilt wordt mooi en als het straks aan elkaar zit is het weer een mooi pronkstuk.
groetjes,Truus uit Drenthe

Chris zei

Toch ontzettend leuk dat je dat gaat doen Annelies. Natuurlijk kost dat veel tijd en voorbereiding, maar ik denk dat er heel veel belangstelling voor zal zijn.

Rennie zei

Gelijk heb je dat je even wat anders bent gaan doen. Probeer het altijd leuk te blijven vinden; leg het anders maar weg. Mooie combi zo met die sashings.

Lynette zei

This quilt project is beautiful - the colors are so oaky and soothing, they make me think of an evening in the woods. Just stunning.

petronella zei

Succes met alles! Jammer dat ik het niet mee kan maken!

Guusje, zei

Wat een mooie blokken en veel plezier zaterdag.

lheurebleue zei

jij hebt die dag heel wat moois om te laten zien!