woensdag 23 oktober 2013

Reiko 5, drie Sunbonnets

Ik ben weer helemaal in de ban van Reiko Kato, zeker nu ik een glimp heb opgevangen van het laatste blok en heb gehoord dat er ook een mooie "finishing kit" wordt uitgegeven. 
Dan moet ik wel bijblijven, dus zit ik nog steeds keurig op het schema van één Sunbonnet per dag !

I still love working on the blocks of Reiko Kato. I am so excited, because I have seen part of the new block and know that there will come a finishing kit.
I am still on my scheme of one Sunbonnet a day.

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze zijn weer prachtig

Else zei

Het is weer een LEUK blok! Fijne dag, knuffel Else

Jeanny zei

Wat zijn het toch schattige figuurtjes!

Marjan zei

Ze zijn weer geweldig, Annelies!

Rennie zei

Ze zijn zo lief.

GRANNY'S HOUSE zei

Het zijn schatjes.

Groetjes
Ines

sylvia zei

kan me voorstellen, hoor, dat je hiervan in de ban bent: zo leuk!
Ik heb nog maar twee patronen hiervan, maar die wachten en wachten...
groetjes, Syl

Lida zei

Wat enig! Ik vind de stofjes ook zo leuk die jij gebruikt! Veel plezier met de kindertjes, groetjes en een fijne dag
Lida

Annelies zei

@Lida, ik gebruik stofpakketjes van Reiko Kato, dus de eer aan stofkeuze gaat naar haar.

Berna zei

Weer een schattig blokje Annelies.

Manuela zei

The liitle Sunbonnets are so cute.

Greetings, Manuela

Guusje, zei

Wat zijn ze mooi en en erg leuk.

Hubertine zei

ook weer zo'n schatje!!

katrien zei

Wat een leuk blokje.

Raewyn zei

Beautiful - I have a bit of catching up to do but am also loving this project :-)

lheurebleue zei

wat een schatjes!