vrijdag 14 februari 2014

allemaal vlaggetjes

Omdat Wim en Victor gisterenochtend al heel vroeg de deur uit moesten kreeg ik de cadeaus voor mijn verjaardag in de avond. Naast mooie grote mokken van Bunzlau Castle en een boek over pronklappen kwam er ineens een grote doos met een bekende verpakking ter tafel.
Meer dan verbaasd en heel erg blij ben ik door alle vlaggetjes die velen van jullie voor me gemaakt hebben. Wat een enorme hoeveelheid en wat zit er een werk in. 
Vandaag, na mijn cardio fysiotherapie, ga ik ze nog eens in alle rust bekijken en zal ik ook eens tellen hoeveel het er wel niet zijn.
Iedereen die er aan mee heeft gewerkt ontzettend bedankt en Marga, wat ontzettend aardig dat je dit hebt georganiseerd !

Yesterday our two boys had to leave early so I got my presents later that day. Apart from large mugs from Bunzlau Castle and a book about long samplers there was a box with paper that I recognized.
I was amazed and very glad to receive a lot of flags from many of you. What an amount and what a work.
Today, after my cardio work-out, I am going to look at them again and count them also.
Thank you very, very much. A special thanks to Marga, who organized this all.


41 opmerkingen:

mieke zei

Hartstikke leuk idee.
Gefeliciteerd.
Jij kunt jaaaaaaaaaaaren vooruit met vlaggetjes.
grtjs Mieke

Marjo zei

Het is je van harte gegund.
Leuk dat je zo verrast bent op je verjaardag.
groetjes, Marjo

Anoniem zei

Het is je zo gegund. Elsbeth zei al dat het er veel waren. Ik vond het zo een leuk idee en ik mocht er niet eens over bloggen of op Facebook schrijven hihi

Annelies zei

@Elly, het was een volslagen verrassing, zo leuk !

KijkDaarIs zei

Zo had je mooi je eigen vlaggetjesdag...;0)
Het ziet er leuk uit zo'n rode slinger!!

Ans zei

Wat zal je daar blij mee zijn. Veel plezier ermee!

Jeanny zei

Geweldig leuk idee!
Lieve groet

Geke Vermeulen zei

tjonge dat zijn er een boel ! Ik vond het leuk een speciaal vlaggetje voor je te maken,
groetjes
Geke

Annelein zei

Van harte Annelies!!!

Berna zei

Deze verrassing is je van harte gegund.
Veel plezier met kijken.

Wilma Kuin zei

Je eigen vlaggetjesdag!!!
Wat ontzettend leuk,..

Rennie zei

Het was me een genoegen dit voor je te mogen doen.

foekie's fashion zei

Van harte gefeliciteerd en nog vele fijne jaren. Groetjes van Joke

Marina Brito de Campos zei

Zelden met zoveel plezier aan een kadootje gewerkt!
Marina.

frameless mind zei

Dat is pas een feestelijke verrassing! Geweldig leuk idee!

Renée zei

Wat een superleuk idee!

quilting Jeannet zei

Het is je van harte gegund Annelies, dat kun je wel even gebruiken.

Else zei

Geniet ze!!
Knuffel Else

Chris zei

Geniet er maar heeeeeeeeeeel lang van, net zolang als de slinger is!!

Lakegaldonna zei

Happy birthday Annelies! Glad you are still around to enjoy this day.

Donna K from USA

Susan In Texas zei

Happy belated birthday, Annelies! The flags turned out beautifully and there are so many of them. I hope you had a lovely day.

I have to ask, what is a "lung sampler"?

Take care,
Susan in Texas

PS Your son looks so much like you. Very handsome!

Annelies zei

@Susan, it is a long sampler. They were made by girls around 13-14 years of age. Different examples of needlework put in one long sampler.

Trui zei

Wat een lief idee, al die vlaggetjes! Nog van harte gefeliciteerd!

Elma zei

Annelies van harte gefeliciteerd met je verjaardag. ook van deze kant nog een vlaggetje erbij, wat een leuk idee.

Ineke zei

Ik had zo graag je gezicht willen zien toen je ze uitpakte. En ben benieuwd of die van mij wel is aangekomen. Het is je zo gegund!

Geniet, heel veel liefs, Ineke

Lee Prairie Designs zei

Beautiful and all for a very special lady! Happy Belated Birthday!!!!

Carolyn "IOWA" U.S.A.

Sis Voorn zei

Wat een hoeveelheid ;)
Maar het was erg leuk om te maken !
Geniet ervan.

Frederika zei

Wat een leuke slinger. Gefeliciteerd hoor

Willy zei

Wat prachtig dat de slinger zo lang is geworden. Ik wens je er vele jaren plezier van.

Phebe and Jane zei

Gefeliciteerd! Ik wens je toe dat je nog vele jaren in goede gezondheid kunt genieten van de vlaggetjes.
Groetjes,
Marian

Annelies zei

@Ineke, ik heb vanavond ook nog een pakket gehad. Ik ga ze allemaal laten zien, maar dat komt. Alles bij beetjes, anders wordt het te vermoeiend.

Nina Hobbysite zei

Nog gefelicteerd!

marijna zei

Annelies wat een sliert is het geworden. Nog een doos gekregen! Jij hoeft voorlopig geen slingers te kopen. Veel plezier er mee en knap maar snel weer op.

Toos zei

Annelies, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat we nog lang van je blog mogen genieten.

petronella zei

Leuke verrassing hè! Je kunt je kamer een aantal keren doorkruisen denk ik! Wat ik nou zo leuk vind is dat ze allemaal zo verschillend zijn!!

Anoniem zei

Ook namens mij nog van harte gefeliciteerd ik vond het leuk om er een voor jou te maken, net zo leuk om des tijds een siggy te maken voor jou 50 ste verjaardag.
Je hebt het verdient en ik hoop dat je er nog lang van mag genieten .
Groetjes van Meriam

Marga (MarPie) zei

Graag gedaan, de verrassing is geslaagd en heerlijk dat zoveel dames er aan mee gewerkt hebben.
De bedoeling is dat je er iedere keer weer als je hem ophangt er van geniet.

Groetjes,
Marga♥

Annelies zei

@Dat zal zeker lukken Marga !!

Susan In Texas zei

Oh, a long sampler, that makes MUCH more sense! lol Thanks. 8)

Ineke Original zei

Helemaal geweldig!

Eulalia Isabel zei

Alles Gute zum Geburtstag lieber Freund.

Gott beschütze dich.

Alles Gute