dinsdag 18 februari 2014

vlaggetjes (1)

Ik was van plan iedere dag een paar vlaggetjes te laten zien op mijn blog. Ik zeg was, want je kunt zoiets wel denken, maar het moet ook nog eens lukken.
Ik ben vorige week begonnen met twee keer in de week cardio fysiotherapie en ik merk nu al dat ik er baat bij heb. Toch moet er nog heel veel energie bijkomen. Voorlopig dus af en toe wat vlaggetjes.
Deze zijn gemaakt door Danette, Jane en Ineke. Heel, heel veel dank dames !

It was my intention to show you a few flags each day of the week. Was, because I wanted to, but I still don't have that much energy.
Last week I started with cardiac fysiotherapy. I already see progress, but I still lack a lot of energy. So from now on once every few days, I will show you the flags I got.
These were made by Danette, Jane and Ineke. Thank you very very much ladies !

17 opmerkingen:

Rennie zei

Leuk Annelies dat je ze laat zien, maar wel op het gemakje he dan breekt het draadje niet. Ik wil nog heel lang spelletjes met je spelen.

petronella zei

Ze zijn heel mooi! Sterkte met je Fysio!

Anoniem zei

Heb je al geteld hoeveel vlaggetjes je hebt gekregen???
Sterkte en succes met je fysio.
groetjes,Truus uit Drenthe

Annelies zei

@Nee Trees, ook dat niet. Het zijn er rond de 100 !!

Anoniem zei

Wat ongelofelijk lief dit cadeau! Rustig aan beginnen maar met de oefeningen, dan haal je vanzelf de gouden plak ;) Lieve groet!!

Elsbeth zei

101 en één dan want vandaag lag er weer een envelop op de mat :-)

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Kun je nog wel ergens zitten?
Leuk hoor!!!!

Annelies zei

@ Hoe meer hoe leuker Elsbeth !

Ineke zei

Wat leuk dat je af en toe wat van de vlaggetjes laat zien. Rustig aan met het opbouwen van je energie.

Liefs, Ineke

Ans zei

Wat fijn dat je verbetering voelt, een teken dat het de goede kant opgaat. Leuke vlaggetjes, je zal zoiets maar krijgen, bofferd!

sylvia zei

meid, meid, wat haal je jezelf op de hals als je er meer dan 100 gekregen hebt!!!
Doe alsjeblieft rustig aan!!!!!
2x per week fysio kost veel tijd en vreet energie, take care!!
liefs, Syl

GRANNY'S HOUSE zei

Cardio fysio helpt geweldig bij het herstel, ik heb er toen ook heel veel aan gehad, en het duurt nog wel even tot je weer de oude bent, het gaat met kleine stapjes.

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Leuk die vlaggetjes. Dat maakt je blij, vind ik toch. Doe maar rustigjes aan en een dag met een keer. Volhouden is de boodschap. Liefs, sabine.v

Guusje, zei

Wat leuk de vlaggetjes en wat geweldig dat je bent begonnen met cardio fysio.

marijna zei

Denk eerst maar aan jezelf. Die vlaggetjes komen wel. 2x in de week trainen is best veel. Doe ik op het moment ook. Helpt goed, maar kost veel energie. succes met je cardio fisiotherapie.

Annelies zei

@Ja, het is twee keer een uur. Voor ik weer bij ben duurt zeker lang.

Marga (MarPie) zei

Leuk dat je ze allemaal laat zien.
Menigeen wil het zeker zien waar ik zeker bij hoor.

Groetjes,
Marga♥