maandag 10 november 2014

de eerste van drie

Enige tijd geleden verraste Marian me met drie schoollapjes. Wat ontzettend aardig ! Dat ik ze nu pas laat zien komt, omdat ik druk bezig ben met het registreren en rangschikken van mijn verzameling.
Het fijne van een grote verzameling is dat je goed kunt vergelijken. Zo weet ik inmiddels dat deze indeling van een lapje vaker voorkwam. 
Marian vond dit lapje bij de nalatenschap van een oude tante van haar man. Het zijn echter niet de initialen van die tante en niemand heeft een idee van wie het wel is. 
Leuk is dat er voor mij weer een aantal randjes op staan die ik nog niet eerder zag.

Some time ago Marian surprised me with three old samplers. Very, very nice ! Why I haven't shown them immediately ? I am very busy reorganizing my collection. 
Having a large collection has advantages. That way I know that this way of putting bands and alphabet's is not unusual.
Marian found this sampler in the heritage of an aunt of her husband. These are not the initials of her aunt and it is not known who made it.
For me it is nice to see bands I haven't seen before in a sampler.

2 opmerkingen:

Monica zei

Leuk dat jij zo weer nieuwe lapjes aan jouw verzameling kunt toevoegen, en inderdaad, als je bezig bent met de randjes vallen overal nieuwe of andere randjes meteen op. Wij zijn nog even lekker bezig met jullie patroontjes en genieten daar van.

Marja zei

Aparte randjes en mooi lapje!

Groet,