woensdag 14 januari 2015

bijna 100 jaar oud

Ik ben heel druk bezig met de randjes van 2015. Het patroon wordt gecontroleerd en de randjes vooruit geborduurd. Simone is hetzelfde aan het doen.
Ik kan daar nog niets van laten zien, dus weer een lapje uit mijn verzameling.
Dit lapje uit 1918, gemaakt door M. Geeraeds, is best wel gehavend. Ach, dat heeft ook weer zijn charme.

I am very busy working on the bands for 2015. Checking the pattern and making them up front. Simone is doing the same.
I can't show you anything new, so I show you a sampler from my collection.
This one, made in 1918 by M. Geeraerds has suffered a bit in all those years. I like it anyway.

6 opmerkingen:

Ans zei

Weer zo'n mooi lapje! Zullen onze randjes lappen over honderd jaar ook zo bewonderd worden?

Annelies zei

@Dat vraag ik me ook wel eens af Ans.

Johanna Zweden zei

Hoop dat zie van mij ook zolang blijven bestaan!

Ik vraag me vaak af! waar gaan mijn borduurwerken naar toe!

Fijne dag groetjes uit Zweden

Guusje, zei

Wat een mooi lapje en veel borduurplezier.

Anoniem zei

*M*O*O*I*. Groetjes Wilma

Natalie zei

Heel bijzonder!