donderdag 19 februari 2015

geen groene vingers

Ja, ik ga meedoen met de nieuwste actie van Albert Heijn: de moestuinpotjes. Nu heb ik niet bepaald groene vingers. Mijn kamerplanten krijgen eens in de week een plonsje water en dat is het. 
Vraag is nu of ik in staat ben groenten te kweken ?
Al die losse potjes zag ik niet zitten, dus ik heb me al laten verleiden tot het kopen van een kweekbakje. Daarin is precies plaats voor alle verschillende potjes met als gevolg dat kropla nummer twee nu in het vakje van de trostomaatjes staat. 
Goed, de eerste 8 potjes staan er en zowaar, na een paar uur, is de aarde nog steeds vochtig. 
Wordt vervolgd.

Yes, I am going to participate in the latest promo of our grocery store Albert Heijn: the vegetable garden pots. Now let me tell you that I am not that good in the garden.
My indoor plants get water once a week and that's it. 
Am I able to grow vegetables ?
I did buy this special box , because I didn't want plants everywhere in my kitchen. That box has a hole for each different vegetable. That doesn't work. I have already mixed things up.
Okay, the first 8 jars are there and after a few hours the earth is still moist.
To be continued.


13 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Ik vind het een leuke actie. En ben benieuwd of het mij gaat lukken.

Berna zei

Leuke actie! Ik ben benieuwd hoeveel maaltjes je er vanaf haalt.
Heel veel succes!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Leuk, veel succes!
Groetjes, Cisca

Hester zei

Zit je het groen al uit het potje te kijken?

Veel succes!

Quibi zei

Leuk hoor! Hou ons maar op de hoogte van het vervolg :)

Truus zei

Geweldig dat je hier aan meedoet.
Veel succes en het komt vast wel goed.
groetjes,Truus uit Drenthe

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat leuk dat je hier aan meedoet. Ik dacht dat ik het enige grote kind was, die dit leuk vond. Bij mij zijn er nu 7 potjes, waarvan eentje dubbel.
Groeten, Joke

Ineke zei

Succes, ben benieuwd naar het vervolg ;-)

Liefs, Ineke

Dinah zei

vindik een hele leuke actie van appie. als ik er kom wil ik zeker ook een of twee ;-)

Lieve groet,dinah

Guusje, zei

Leuk hoor het is erg makkelijk let maar op ook jij kan het.

Annie Kingma zei

Leuk, de reclame spot is ook zo leuk.
Groetnis Annie

Chris zei

Hahaha, geweldig Annelies! Dat is toch weer eens heel wat anders.

Natalie zei

Hier ook enthousiaste kwekers-to-be. Alleen nog even dat kweekbakje halen!