vrijdag 13 maart 2015

mooie beurs

Vandaag opent de kunstbeurs TEFAF zijn deuren in Maastricht. Gisteren mochten wij er al een kijkje nemen.
We hebben genoten. Wat waren er een mooie dingen te zien. We hebben wat gesproken met bekenden en heerlijk asperges gegeten.
In de auto terug viel ik meteen in slaap, maar ik ben een gelukkig mens. Ik weet hoeveel moeite het me vorig jaar kostte en het ging zoveel beter !

Today the TEFAF opens its doors in Maastricht in The Netherlands. Yesterday we had a preview. 
We enjoyed ourselves very much. So many beautiful items on display. We spoke with some people we knew and ate the first asparagus of this year.
I fell asleep in the car on the way back, but I am very happy. I know how much trouble it costed me last year and this year it went so much better !

13 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Fijn Annelies, dat je door dit uitstapje voelt dat je vooruit bent gegaan. Fijne dag!

Simone zei

Toch lekker om erachter te komen dat er toch een beetje vooruitgang in zit. En dan ook nog zo'n heerlijk uitstapje!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Fijn dat je voelt dat je vooruit gaat, en dat het een mooie beurs is.
Groetjes, Cisca

Marja zei

Dag met een gouden randje#koesteren!

Groet,

Marga (MarPie) zei

Heerlijk om te lezen, heerlijk voor jou om te voelen dat het echt vooruit gaat.

Groetjes,
Marga♥

margaquilt zei

Fijn om te lezen dat het steeds een beetje beter gaat en je genoten hebt.
groeten
marga

bep zei

Heerlijk Annelies dat je weer tegen een stootje kan, Bep

Johanna Zweden zei

Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

Balsemien zei

Wat heerlijk Annelies dat je je zoveel beter voelt dan vorig jaar en dat je zo genoten hebt!

marijna zei

Fijn voor je dat je dit weer kon. Stap voor stap kom je er best wel. Zag je heerlijke asperges op facebook! Mmmmmm, mooie beurs, maar niet voor mijn eigen beurs.

Chris zei

Oh wat heerlijk Annelies! Dat lijkt me heel bijzonder, deze beurs. Geweldig dat je zegt: ik ben een gelukkig mens!!!!

sylvia zei

wat onwijs fijn voor je, Annelies! Het gaat wel heel langzaam, maar toch ben je vooruit gegaan en...heb je er nog van genoten ook!
Iets om op terug te kijken dit weekend!! Liefs, Syl

Joyce zei

Toen ik gisteren e.e.a. van de TEFAF op tv zag moest ik meteen aan jou denken! Fijn dat je weer geweest bent en dat je er zo van genoten hebt!!