woensdag 18 maart 2015

patroon "merklap Poulseur"

Gisteren plaatste ik dit merklapje op Facebook. Het is al langer in mijn bezit.
Vandaag verraste Saskia mij met het patroon. Ik wil het graag met jullie delen met natuurlijk heel grote dank aan Saskia !
Mocht je het maken, dan zou ik het heel leuk vinden als je me het resultaat laat zien.

Yesterday I placed this sampler on Facebook. It is in my collection for some time now.
Today Saskia surprised me. She made a pattern. I would like to share it with you. Thank you soo much Saskia.
Should you make it, please let me know and show it to me. I would love that.

8 opmerkingen:

Jeanny zei

Leuk klein merklapje, waarvoor dank! En ja die Saskia die is snel 😊

Anoniem zei

Dit is een merklapje op gestanst papier.Ik heb er ook een en ik zal een foto sturen.M.H

Guusje, zei

Wat een mooi lapje en dat op papier. Bijzonder en dan ook nog met patroon. Dank je wel die ga ik maken en als hij af is toevoegen aan mijn rode schoollapjes pronkrol.

Annelies zei

@Graag M.H.

Annelies zei

@Leuk te horen Petra.

Truus zei

Dank je wel voor het delen van dit patroon.
Sterkte met je schouder Annelies.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Wilma Kuin zei

Wat een mooi lapje en nu zelfs met patroontje! !

Annelein zei

Wat leuk!!! Jij en Saskia, bedankt!!!