maandag 9 maart 2015

Yvette

Ik ben nog steeds aan het werk aan de randjeslap 2015. Er zijn nu 90 randjes af, dus het schiet op.
Er is daarom heel weinig te beleven op mijn blog, want ik kan ze nog lang niet laten zien.

Mijn verzameling blijft groeien. Ik geniet er ontzettend van.
Deze twee lapjes zijn gemaakt door Yvette Rouaud. Yvette ging toen ze wat ouder was het onderwijs in en was directrice van de lagere school in Castelmoron-sur-Lot in Frankrijk.
Ze overleed op 89 jarige leeftijd in juli 2013.

I'm still working on the Randjeslap 2015. I have finished 90 bands now, so it is getting on well.
Not much to do on this blog, because I can't show them to you.

My collection is growing. I enjoy that very much.
These two samplers were made by Yvette Rouaud. She became head of the primary school in Catelmoron-sur-Lot in France.
She died at the age of 89 in July 2013.

Geen opmerkingen: