donderdag 3 maart 2016

bekend olifantje


 Bovenstaande lapjes werden rond 1935 gemaakt door C. de Vries uit Deventer. Het olifantje herkende ik meteen. Het lijkt wel erg op onderstaande olifantjes uit een lapje dat al langer in mijn verzameling zit. Ik heb nog even gedacht dat het onderste lapje uit het buitenland kwam, maar dat denk ik nu niet meer.

The two samplers above were made by C. de Vries from Deventer ( The Netherlands). I recognized the elephant immediately. I looks almost the same as the sampler below that I have for a longer time.
I thought the sampler below didn't come from The Netherlands, but now I think differently.

2 opmerkingen:

engelien zei

Dag Annelies,
Wat mooi!
Ik hoop dat we nog een patroontje van het bootje krijgen op onze letterlap.
Hartelijke groet,
Engelien

Truus zei

Leuke lapjes laat je weer zien en grappig de rij olifanten.
Ben benieuwd of we hier nog iets van terug zien bij de RPW.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe