vrijdag 8 april 2016

dierbaar

In de jaren zeventig was het op een bepaald moment mode om je kleding in Engeland te kopen. Volgens mij stond het Britse Pond heel gunstig in die tijd. 
Van een trip naar Londen met een vriendin nam mijn moeder dit zandlopertje mee. Ik heb het altijd mooi gevonden.
Het staat nu bij mij, want het is te teer voor in het verpleeghuis.

In the seventies the thing to do was buying your clothes in England. I think it had something to do with the exchange rate of the British Pound.
After a trip with a friend to London, my mother brought this nice hourglass home. I have always liked it.
It now has a place in my home. We are afraid of it being broken in the nursing home where my mother lives these days.

7 opmerkingen:

Ans zei

Eigenlijk te mooi om te gebruiken.

Annelies zei

@Volgens mij is dit vrouwtje ook nooit bij ons gebruikt in de keuken.

Quilting Moesje zei

Erg lief :0))
Bij t zien krijg ik wel zin om te koken ; 0)

sylvia zei

wat schattig!!! Ik zou em niet gebruiken, maar een heel veilig plekje geven......;)
liefs, Syl

Truus zei

Mooie herinnering aan die tijd.
Wij gingen ook in de 70tiger jaren naar Engeland op vakantie en kochten dan kleding en ook de kinderwagen hebben we toen gekocht.
Maar Engeland was onze favoriete vakantieland ook later toen het niet meer zo goedkoop was.
Dit zandlopertje staat vast op een mooi plekje bij jou.
Gezellig weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Vickie zei

She is so sweet!

Chris zei

Dat is zeker dierbaar!!