woensdag 14 maart 2018

ordening

Mijn losse printjes, van iedere week dat er weer een weekopdracht kwam bij de winterse hexjes, waren voor mij niet meer werkbaar.
Op Facebook merkte ik dat ik niet de enige was en in navolging van anderen ben ik een schriftje gestart. Ik had al een kleurentabel, maar met dit schriftje erbij is het net iets werkzamer en makkelijk terug te zoeken. 

I had some trouble with all the weekly print outs  of the wintry hexies.
I saw on Facebook that I was not the only one and like others I started with a little booklet. I had made a color table and together with this little booklet it makes it all much easier.

8 opmerkingen:

Else zei

Och durf het bijna niet neer te typen maar dit is wel iets om na te doen. Ziet er goed georganiseerd uit Annelies!! Fijne dag, Zwaaizwaai

BezigeBijMirjam zei

Oh, wat keurig georganiseerd! Dat verdiend navolging.....Fijne dag!đŸ¤—

Sylvia`s Quilts zei

Ja ik heb het ook op schrift gesteld, vooral omdat ik net als Annelies en vele anderen eigen stofjes gebruik.
Het blijft spannend hoe we steeds verder gaan.
Groetjes Sylvia.

Annelies zei

@Zeker en ik blijf me afvragen of ik bepaalde delen een andere kleur moet geven. Wel een uitdaging.

Guusje, zei

Wat goed bedacht. Ik heb wel van alle gebruikte stoffen een stukje met de naam in een schriftje geplakt en erbij gezet in welke week ik ze heb gebruikt. Ik denk dat ik ook de plaatjes van elke week uotprint en erbij plak bedankt voor de tip en inspiratie.

katrien zei

Super idee.

Ineke zei

Goed idee Annelies, ik ga nog even rustig bekijken hoe ik het voor mij overzichtelijk krijg. Wel een goede tip.

Annie Kingma zei

een heel bruikbare tip.
Ik sla het op in een mapje op de PC.
Denk ook over zo'n schrift.
Pak je vlugger er bij.
Groetnis Annie